Sunday, February 27, 2011

pelik bin ajaib ..

huh , entry kali ney aku na cite psal sesetengah para wanita di luar sana , eceewahhh , ayat aku mngalah kan pkar motivasi jerr . hee , excely mmg aku na ceramah pon , dan-2 waktu maghrib aku na upd8 blog .
urrmm , aku cite sal diorg yg pelik2 neyy . kenapa diorg rasa yang diorg ta cntik , pdhal diorg sume tuh ciptaan tuhan jgak kann .. gurl2 yg cntik pon , Allah jgk yg cipta kan . tp still rsa rendah diri . sbnaq nyee , pmpn neyy ade dua kecantikan , iaitu rupa dan akhlak . mmg rare laa na jmpa gurl yg cntik plus akhlak dye pon baik . purata muke cntik , tp prangai , nauzubillah . mmg ta hargai kurniaan allah btul laa , bg aku pon tape . allah dah bg rupa cntik dn sbg nyaa , tp still tana guna ke arah yg btul . kesiann ..

tapi lau sape rsa yg dye tuwh ta berapa cntik , apa kata cntik kan diri dgn akhlak yg mulia .. lagipun allah tak pndang org dr segi rupa , kekayaan n dll . allah pndang akhlak jeww . so maghrib2 neyy aku just na bg motivasi jerr kt korg d luar sana . walopon aku tau takde org bca :'(
i hope youu like it , n have a wonderful smile =)