Sunday, April 3, 2011

-___-

aku malas nk tulis panjang2 mlm ney , even aku rsa mcm nak melalut pd mlm2 buta , tp sayang nye takde mode lerr .. so aku buat quote jew laa sal reason ak update neyhh ..


to my ex 'bie' , imissyouu so muchh .. aku  harap koe boley hepy setelah buang aku jauh2 kan .. aku rendu sgt nak dgr koe pggil ak 'baby' cam dlo .. hahah . kenangan yg terindah bila bersama kau . if kau rsa kau hepy ngn gurl laen . trus kan , sbb ak sntiasa nak koe heppy even bukan bersama ngn ako . hedop koe ngn aku hny akan menambah kan kesakitan d haty koe kan ? jujur ! ak tak boley lepas kan koe . tak snggup rsanya lepas ney tgk  koe buad relationship ngn gurl laen dan bukan nye ngn ako ! tapi ak kena redha , utk kebhagian kau jgak dan msa dpn ak sndrik . imysm my ex HUBBY !! ;'(

i hope youu like it , n have a wonderful smile =)