Saturday, March 26, 2011

menyelit seketika :DD

hyeee .. first , mode hary ney oke-oke sajaa .. puas tdo semalaman , so mode aku hepy hary neyy . walaupun tkde ap yg special berlaku , yeahh . i must keep smiling on face . excely , hary ney mmg bz dgn keje sekolah tambah plak dengan keje rumah . aduhhh ! rsa macam nk msuk asrama plakk . boleyh fokus stdy 100% :DD

dalam busy-busy tuh aku mengambil kesempatan laa curi masa ckit nk update blog .. bkn ap , aku tensyen sbnar nyee , buad keje skola tak dapat-2 jwapan . tuh psal nk update hee . AND .. aku rendu laa sama dyee . tapi tak boleyh contact dyee . knp tak contact ? tak boleyhh la yunkk . saya ngn dye dah tkde pape ;'(

so , saya kena latih diri agar lupekan dyee . and , kawan2 tempoyak saya tuwh ad kasi cdangan suh lupekan my ex hubby dgn cari bf baru ? dan memang aku kirim salam awal-2 laaa .. aku takmau cari bf baruuu !! hati tak leyhh bukak kot . yeah , mungkin skrg ak takleyh lupekan dye lagi .. tp mungkin lame2 ak boleyh lupekan .. dan skrg neyy , tk payah laa korg nk promote mne2 laki utk aku , lau nk promote pn , tlg cari macam 'DIA' =p

hahaha , oke laa ak nk smbung wat keje .. lau ad msa satg ak on9 ym bahan team jejaka kachax :DD
i hope youu like it , n have a wonderful smile =)