Tuesday, March 22, 2011

MeruNgut daN meRunGut =="

aku tak tau kenapa aku rasa malam ney teramat la bosaannn ? even homework pny la blambak , tp still cool jerr , biler cegu nk tgk esk , baru la koe tauu .. sejak dua menjak ney asyik ujan rite , dr ptg smpai la ke pagi .. nak mandi pny la mlas ! lols =="

oleh kerana aku teramat laa bosan malam neyy , so aku rajin2 kan diri update blog , sambil tu boleyh la luah kan isi hati neyhhh . hee .. acctually , ad hal yg aku sangat tak puas HATI di skolaa , rsa nk je aku luah kan dlm blog neyy , tp blog ney bkn tmpt aku wat dosa lol .. sabar jerr laa . and psal si alep ngek ngok tuwhh . arghhhh time for break bebeh ? koe buad hal , koe tanggung ! or munken ney yang dye nak slma ney .. huh ! ap boley buad , redha jewr laa , hati manusia akan berubah , n mungkin hati dye pon dh berubah utk aku =)

byk mne aku syg dye pon , dye still mcm tuwh , kdg2 aku terpikir jgak , ap salah aku kt dye smpai dye wat ak cmeneyy ?? nk kata aku curang , jauh skali .. aku nk ckp ngn laki pon pyh (realife) inikan nak curang .. mungken dye dah bosan or dye dh ad 'barang' baru yg lebih baik ? no wonderr ..

tp kenkadang aku konpius jgak .. if dye nak break ngn aku , y not dye close je relationship kitorg kt fb ,, tp aku tgk , dye byar jerr , lau dye still anggap aku gf dye laa kan , knp aku rsa dh hampir DUA minggu dye tak contact aku ?? kenkadang aku tesyen btol laki yang mcm neyy , pening kpala otak dok pikir .

but , lau dye still tak contact aku , mybe we 'break-up' cuz aku rsa aku jew yg syg dye , tp dye ?? hahaha . mungken aku kena tipuu kowt ? huhu ~ aku rsa nk jew annouce kt SATU dunia ney yang aku benci gyler kt dyee .. tp lam hati aku maseh sayang , aiy0kk !! tlg buang prasaan neyy , aku tak suke dua prasaan bercampur adukk , c0mplicated !

panjang jgak luahan hati aku neyy , slame ney aku pendam jewrkk .. if kt kengkawan , aku luah yg basic jewr , malas nak citer pnjang2 .. tp oleh krana mlm ney aku bosan + tensyen , mmg blog neyy jadi entry luahan hati laa nmpk nyee . byeebyee , mau seap homeworkk :DD

hati aku tertinggal di kl laa , kt abg sorunk yang nsem tuwhh , ngeee . btol2 sudah jatuh hati neyyy ! alaa , tp sempat usha dye skejab jerr , tkpe laa , skdar mencuci mata :DD tapi aku tktau knp , muke dye msih dlm kotak ingatan akuu , style rmbut dyee , bentuk muka dyee , ngeee ! oke enuf , stop menggatal yerrr ==" 

i hope youu like it , n have a wonderful smile =)